Skip to content
  • Pitchtrainingen
    • Ik wil winnen
    • Ik wil overtuigen
    • Ik wil inspiratie
    • Alle pitchtrainingen
  • Over Pitch Academy
    • Over ons
    • De trainers
    • Pitch Queen
  • Contact
Menu
  • Pitchtrainingen
    • Ik wil winnen
    • Ik wil overtuigen
    • Ik wil inspiratie
    • Alle pitchtrainingen
  • Over Pitch Academy
    • Over ons
    • De trainers
    • Pitch Queen
  • Contact
Bekijk onze pitchtrainingen

Sales Pitchtrainingen

Neem contact op

Specialist in pitchen

Ervaren & enthousiaste trainers

20.000+ mensen getraind

Sales Pitchtraining

Een sales pitch is géén verkooppraatje. Sterker nog, wij geloven dat het doel van jouw  ‘verkooppitch’ helemaal geen verkopen is. Jij wilt contact maken met de klant. Luisteren naar wat hem bezig houdt. Op jouw eigen authentieke manier vertellen wat jij voor de klant kunt betekenen. Zodat er een waardevol gesprek op gang komt. Wij zeggen altijd: “Een sales pitch is geen monoloog, maar de start van een dialoog.” Tijdens onze verkoop pitchtraining leer jij op een authentieke en bondige manier pitchen. Tijdens het gesprek achterhaal jij wat de klant echt nodig heeft. Zo creëer jij geen eenmalige verkoop, maar een langdurige klantrelatie.

Pitch Academy (klein, web)-58
Stockfoto's Pitch Academy (klein, web)-51

Training 'Pitchen in Sales'

Wij zijn er voor jou en gaan voor het beste resultaat. Jij krijgt de laatste wetenschappelijke inzichten op het gebied van pitchen op een makkelijke manier uitgelegd. Wij geven voorbeelden, de beste tips & tricks. Samen oefenen we. De inspiratie is voelbaar tijdens onze samenwerking. Vol zelfvertrouwen geef jij je pitch. Klaar om je doelen te behalen. Iedere sales pitchtraining maken wij op maat. Om je toch een indruk te geven, onderstaande vragen krijgen wij vaak van onze klanten:

  • Hoe werkt overtuigen in ons brein? En wat betekent dit voor mijn pitch?
  • Hoe kom ik tot de kern van wat ik wil zeggen?
  • Hoe structureer ik mijn verhaal zodat mensen écht luisteren?
  • Wat is mijn authentieke pitch- en presentatiestijl?
  • Hoe zet ik mijn pitch kracht bij met mijn stem en/of non-verbale communicatie?

Onze pitchtrainingen

Wij inspireren jou. Samen met je collega’s in groepsverband, of wellicht wil je liever een individuele sales pitchtraining. In Nederland, België of internationaal. We kijken naar jouw doelstellingen: “Hoe kunnen we deze samen bereiken?”. Wij bespreken de inhoud en de vorm van de training. Gaan we voor een training op locatie, een online training of e-learning? En bereiken we dit in een dagdeel, dag of meerdere dagen?

Neem contact op

Op locatie

Wij komen naar de locatie van jouw keuze. In Nederland, België of elders.

Online

Wij komen digitaal bij je langs op je computerscherm.

E-learning

Heldere video’s en concrete oefeningen.
Zo maak jij jouw pitch in je eigen tijd en tempo.

Klanten waarvoor wij trainingen verzorgen

Wat klanten over ons zeggen

Godelief_1

“Met hun enthousiasme en inhoudelijke expertise nemen zij ook de deelnemers die het spannend vinden moeiteloos mee.”

– Godelief Wösten,

Rabobank

Lucelle Comvalius

De Pitch Academy hielp mij tot de kern te komen door écht te luisteren. Met deze pitch ben ik ‘Leerkracht van het Jaar’ geworden!

– Lucelle Comvalius,

Lerarenopleider

Werner

”De Pitch Academy traint al jaren onze studenten en is sparringpartner in ons wetenschappelijk onderzoek naar pitchen.”

– Werner Liebregts,

Tilburg University

Lisette

“Het is indrukwekkend om te zien hoe de verhalen maar vooral ook de deelnemers transformeren in hun trainingen! ”

– Lisette Niemeijer,

Loyalis – ASR

Noud

“Onze ervaren salesteams hebben veel nieuwe inzichten en technieken opgedaan en passen dit nu in de praktijk toe. Aanrader!”

– Noud Wegman,

Commercieel Directeur PostNL Mail

Pitch Academy (klein, web)-9

Sales Pitch Voorbeelden

Een sales pitch is pas geslaagd als hij uniek is. Als hij écht bij jou past. Ook al werken jij en je collega’s voor hetzelfde bedrijf, jullie pitches zijn anders. Wat het bedrijf doet blijft hetzelfde, maar hoe jullie de boodschap vertellen mag verschillen. Want dan is je pitch authentiek. Ben je toch op zoek naar wat inspiratie van anderen? Wij zijn de drijvende kracht achter het NK Pitchen: Het event waar deelnemers strijden om de titel “Beste pitcher van Nederland”. Bekijk hier voorbeelden van finalisten die hun bedrijf pitchen.

Voorbeeldvideo Ralph

Voorbeeldvideo Eline

Voorbeeldvideo Thom

Onze pitchexperts

Nathalie Mangelaars

Luca van Loenen

Sandra Dierx

Rudy van Beurden

Pauline Pater

Tim Pieterson

Cyrille van Hoof

Thom Uildriks

Wij vertellen je graag meer over onze sales pitchtraining

Wij zijn er voor jou. Heb je vragen of wil je aan de slag? Neem dan contact op.

Gratis demo aanvragen
Neem contact op

Pitchtrainingen

Om te winnen

Om te overtuigen

Om te inspireren

Facebook Youtube Twitter Linkedin

Over ons

Over ons

De trainers

Pitch Queen

Referenties

Contact

Inspiratie

Elevator pitch

Sollicitatie pitch

Sales pitch

Facebook Youtube Twitter Linkedin

Wil jij een cadeautje?

Vul hier je e-mailadres in. Dan krijg je net als duizenden anderen direct onze “5 Beste Pitch Tips” en een maandelijkse dosis pitch inspiratie in je mailbox. 

  • ©2023 Pitch Academy
  • Sitemap
  • Privacybeleid
  • Cookieverklaring
  • Disclaimer
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}