Skip to content
  • Pitchtrainingen
    • Ik wil winnen
    • Ik wil overtuigen
    • Ik wil inspiratie
    • Alle pitchtrainingen
  • Over Pitch Academy
    • Over ons
    • De trainers
    • Pitch Queen
  • Contact
Menu
  • Pitchtrainingen
    • Ik wil winnen
    • Ik wil overtuigen
    • Ik wil inspiratie
    • Alle pitchtrainingen
  • Over Pitch Academy
    • Over ons
    • De trainers
    • Pitch Queen
  • Contact
Bekijk onze pitchtrainingen

Pitch Queen
Nathalie Mangelaars

Neem contact op

Specialist in pitchen

Ervaren & enthousiaste trainers

20.000+ mensen getraind

Wie is de Pitch Queen?

Wat geweldig dat je op zoek bent naar de Pitch Queen van Nederland! Ik ben trots dat ik al meer dan 10 jaar zo word genoemd. Mijn eerste bedrijf had de naam Pitch Queen. Inmiddels is deze uit zijn jasje gegroeid en heb ik besloten om de Pitch Academy op te richten. Zodat ik met meerdere pitchtrainers kan werken aan een gezamenlijke droom: Nederlanders en Vlamingen de beste pitchers ter wereld maken! Je kunt de ‘Pitch Queen’ dus tegenwoordig via de Pitch Academy boeken 😊

Pitch Academy (klein, web)-138
Pitch Academy (klein, web)-9

Zo werd ik de Pitch Queen

Een goede pitch wint van een goed idee. Die les leerde ik op mijn 22e. Ik deed mee aan mijn eerste ondernemerswedstrijd. Voor de goede orde: Die wedstrijd won ik dus niet. Ik had een goed idee maar een iets minder succesvolle pitch. Maar het zaadje was geplant. Ik wilde weten hoe je de ultieme pitch geeft. Als student kon ik makkelijk extra colleges in de psychologie van het overtuigen volgen. Ik nam lessen in improvisatietheater en klom op ieder podium. Veel oefenen, schaven, kijken, testen, doen. Het wierp z’n vruchten af. Ik kreeg de bijnaam ‘Pitch Queen’ in mijn studentenstad Tilburg. Al snel vroegen andere ondernemers mij om hulp. Mijn eerste pitchtraining gaf ik dan ook op een bierviltje in de kroeg, later in zaaltjes op de universiteit. Toen mijn startup avontuur strandde, realiseerde ik me dat ik ergens heel veel energie van kreeg… Pitchtrainingen geven! Zou ik daar mijn werk van kunnen maken? In 2013 schreef ik me als ‘Pitch Queen’ in bij de Kamer van Koophandel. Ik was de eerste trainer in Nederland die zich volledig focuste op pitchen. 

Van Pitch Queen naar
Pitch Academy

De vraag naar pitchtrainingen was groot en mijn bedrijf groeide. Ik zocht daarom naar andere talentvolle trainers en leidde hen op in de kunst van het pitchen. De bedrijfsnaam Pitch Queen was, geheel begrijpelijk, iets minder populair onder de mannelijke trainers. Vandaar dat ik besloot verder te gaan onder de naam Pitch Academy. Hetzelfde gedachtegoed, maar met een team dat samen werkt aan één droom: Nederlanders en Vlamingen de beste pitchers ter wereld maken.

Pitch Academy (klein, web)-70
Stockfoto's Pitch Academy (klein, web)-113

Hoe ben ik als trainer?

Ik krijg er energie van om mensen binnen een korte tijd tot de kern van hun boodschap te laten komen. Ik vind het heerlijk om samen met deelnemers ‘te hakken op de inhoud’. Gladde verkooppraatjes komen er bij mij niet in: “Een pitch is geen monoloog, maar de start van een dialoog.” Deelnemers van mijn trainingen omschrijven mij als enthousiast, deskundig en resultaatgericht.

Ben jij enthousiast geworden?

Ik ga graag met je aan de slag! 

Neem contact op

Pitchtrainingen

Om te winnen

Om te overtuigen

Om te inspireren

Facebook Youtube Twitter Linkedin

Over ons

Over ons

De trainers

Pitch Queen

Referenties

Contact

Inspiratie

Elevator pitch

Sollicitatie pitch

Sales pitch

Facebook Youtube Twitter Linkedin

Wil jij een cadeautje?

Vul hier je e-mailadres in. Dan krijg je net als duizenden anderen direct onze “5 Beste Pitch Tips” en een maandelijkse dosis pitch inspiratie in je mailbox. 

  • ©2023 Pitch Academy
  • Sitemap
  • Privacybeleid
  • Cookieverklaring
  • Disclaimer
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}