Skip to content
  • Pitchtrainingen
    • Ik wil winnen
    • Ik wil overtuigen
    • Ik wil inspiratie
    • Alle pitchtrainingen
  • Over Pitch Academy
    • Over ons
    • De trainers
    • Pitch Queen
  • Contact
Menu
  • Pitchtrainingen
    • Ik wil winnen
    • Ik wil overtuigen
    • Ik wil inspiratie
    • Alle pitchtrainingen
  • Over Pitch Academy
    • Over ons
    • De trainers
    • Pitch Queen
  • Contact
Bekijk onze pitchtrainingen

Wat zeggen onze klanten van de Pitch Academy?

Neem contact op
Lisette

“Het is indrukwekkend om te zien hoe de verhalen maar vooral ook de deelnemers transformeren in hun trainingen! ”

– Lisette Niemeijer,

Loyalis – ASR

Noud

“Onze ervaren salesteams hebben veel nieuwe inzichten en technieken opgedaan en passen dit nu in de praktijk toe. Aanrader!”

– Noud Wegman,

Commercieel Directeur PostNL Mail

Werner

”De Pitch Academy traint al jaren onze studenten en is sparringpartner in ons wetenschappelijk onderzoek naar pitchen.”

– Werner Liebregts,

Tilburg University

Godelief_1

“Met hun enthousiasme en inhoudelijke expertise nemen zij ook de deelnemers die het spannend vinden moeiteloos mee.”

– Godelief Wösten,

Rabobank

Lucelle Comvalius

De Pitch Academy hielp mij tot de kern te komen door écht te luisteren. Met deze pitch ben ik ‘Leerkracht van het Jaar’ geworden!

– Lucelle Comvalius,

Lerarenopleider

Pitchtrainingen

Om te winnen

Om te overtuigen

Om te inspireren

Facebook Youtube Twitter Linkedin

Over ons

Over ons

De trainers

Pitch Queen

Referenties

Contact

Inspiratie

Elevator pitch

Sollicitatie pitch

Sales pitch

Facebook Youtube Twitter Linkedin

Wil jij een cadeautje?

Vul hier je e-mailadres in. Dan krijg je net als duizenden anderen direct onze “5 Beste Pitch Tips” en een maandelijkse dosis pitch inspiratie in je mailbox. 

  • ©2023 Pitch Academy
  • Sitemap
  • Privacybeleid
  • Cookieverklaring
  • Disclaimer
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}