Skip to content
  • Pitchtrainingen
    • Ik wil winnen
    • Ik wil overtuigen
    • Ik wil inspiratie
    • Alle pitchtrainingen
  • Over Pitch Academy
    • Over ons
    • De trainers
    • Pitch Queen
  • Contact
Menu
  • Pitchtrainingen
    • Ik wil winnen
    • Ik wil overtuigen
    • Ik wil inspiratie
    • Alle pitchtrainingen
  • Over Pitch Academy
    • Over ons
    • De trainers
    • Pitch Queen
  • Contact
Bekijk onze pitchtrainingen

Een dagdeel pitchtraining

Neem contact op

Specialist in pitchen

Ervaren & enthousiaste trainers

20.000+ mensen getraind

Dagdeel

Iedere pitchtraining maken wij op maat. Wij willen weten waar jij tegenaan loopt. Of waar je team tegenaan loopt. Pas dan kunnen wij echt helpen. In een dagdeel van maximaal vier uur gaan we bijvoorbeeld aan de slag met een selectie van onderstaande onderwerpen:

Pitch Academy (klein, web)-65
Pitch Academy (klein, web)-29

Onderwerpen dagdeel pitchtraining

  • Hoe kom jij tot de kern van wat je wil zeggen?
  • Hoe stem je je boodschap écht af op je publiek?
  • Hoe structureer je een pitch?
  • Hoe zet jij jouw pitch kracht bij met je stem en/of non-verbale communicatie?
  •  Hoe kun je het beste met zenuwen omgaan?
Ja, ik wil een pitchtraining volgen

"Een pitch is geen monoloog maar de start van een dialoog"

Nathalie Mangelaars, Eigenaresse Pitch Academy

Type trainingen

Samen bespreken wat jij wilt leren, maar ook welke vorm hier het beste bij past. Past een groepstraining of een individuele training het beste bij je uitdaging? Gaan we voor een training op locatie, e-learning of wellicht een combinatie van beide?

Neem contact op

Op locatie

Wij komen naar de locatie van jouw keuze. In Nederland, België of elders.

Online

Wij komen digitaal bij je langs op je computerscherm.

E-learning

Heldere video’s en concrete oefeningen.
Zo maak jij jouw pitch in je eigen tijd en tempo.

Wat onze klanten over ons zeggen

Werner

”De Pitch Academy traint al jaren onze studenten en is sparringpartner in ons wetenschappelijk onderzoek naar pitchen.”

– Werner Liebregts,

Tilburg University

Noud

“Onze ervaren salesteams hebben veel nieuwe inzichten en technieken opgedaan en passen dit nu in de praktijk toe. Aanrader!”

– Noud Wegman,

Commercieel Directeur PostNL Mail

Lisette

“Het is indrukwekkend om te zien hoe de verhalen maar vooral ook de deelnemers transformeren in hun trainingen! ”

– Lisette Niemeijer,

Loyalis – ASR

Godelief_1

“Met hun enthousiasme en inhoudelijke expertise nemen zij ook de deelnemers die het spannend vinden moeiteloos mee.”

– Godelief Wösten,

Rabobank

Lucelle Comvalius

De Pitch Academy hielp mij tot de kern te komen door écht te luisteren. Met deze pitch ben ik ‘Leerkracht van het Jaar’ geworden!

– Lucelle Comvalius,

Lerarenopleider

Ben jij klaar om te starten?

Wij zijn er voor jou. Heb je vragen of wil je aan de slag? Neem dan contact op.

Neem contact op

Pitchtrainingen

Om te winnen

Om te overtuigen

Om te inspireren

Facebook Youtube Twitter Linkedin

Over ons

Over ons

De trainers

Pitch Queen

Referenties

Contact

Inspiratie

Elevator pitch

Sollicitatie pitch

Sales pitch

Facebook Youtube Twitter Linkedin

Wil jij een cadeautje?

Vul hier je e-mailadres in. Dan krijg je net als duizenden anderen direct onze “5 Beste Pitch Tips” en een maandelijkse dosis pitch inspiratie in je mailbox. 

  • ©2023 Pitch Academy
  • Sitemap
  • Privacybeleid
  • Cookieverklaring
  • Disclaimer
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}